Tuesday, January 31, 2012

Bangkok

Imet ei juhtunud. Lennuk j2i ka meeletult hiljaks, nii et ainult 30 min oli j2rgmise lennuni. Lennujaama t88tajad olid ka juba vastas, et kiirelt inimesed v2ikste siseautodega 6igesse kohta toimetada. Mina jooksin check-ini poole ja pika ootamise peale selgus, et mul ikka viisat pole ja nad ei tohi mind lennukile lasta. Minu 6udusunen2gu oli t6eks saanud.
Mis siis ikka. Esimese asjana tuleks oma pagas k2tte saada. Igavene jant ka sellega. Pagasi saab k2tte alles p2rast passikontrolli, mis t2hendab, et ma pean enne Tai viisa tegema. Polnud v2ga keeruline, kirjutasid blanketile oma nime pass nr, rahvuse ja DOB. Elukoht Tais kohale kirjutasin esimese suvalise hotelli nime, mille ma netist leidsin, sest seda ei tohtinud ka tyhjaks j2tta. Pilt oli ka 6nneks olemas. Seletamist tuli selle kohaga, et millal ma lahkun, sest mul polnud ju lennupiletit. 4x seletasin, et ma j2in oma edasilennust maha ja sellep2rast pean ma siia hetkel j22ma ja netist uue pileti otsima ja mul on vaja oma pagasile ligi p22seda enne. Mainisin, et kindlasti pole ma siin rohkem kui 15 p2eva. Loodan, et selle ajaga ikka tuleb mu Austraalia v6i siis kasv6i Uus-Meremaa viisa 2ra v6i tuleb lennata Malaisiasse. Tempel passis 1000 bahtiga ja j6udsin kohe pagasilintide juurde. Minu kott pidi 19 lindi peal oelma, aga kuna lennu saabumisest oli juba 2h, siis minu oma ei keerelnud kuskil. Kysides yhe ja teise k2est sain 6ige inimese juurde, kes r66msalt "Ahaaa thats you". Nimelt, kui ma lennult maha tulin, siis t88taja kellele ma oma muret kurtsin, raadiosaatjaga andis teada, et mu pagas eraldi pandaks vms. Uus mure, Taisse on lubatud tuua vaid 1 L alkot, aga mul oli 1,5 L. Tunne oli kyll selline, et jooks yhe Vana Tallinna :D. 2ra visata ka ei raatsinud. M6te oli hetkeks, et otsiks iniemse, kelle pole alkot ja ta saaks sisse smuugeldada, aga ei viitsind ikka kahtlast muljet lennujaama turvadele tekitada teades kui karm riik Tai on. Kysisin hoopis otse tollit88tajalt, et mul selline lugu, et 0,5 L yle, kas ma saaks seda hoopis deklareerida vms. Tyyp ytles, et las ta olla mine sisse. Ju ma siis ei tundunud mingi smuugeldaja :D
88maja. Taksojuhid jms n2evad, et oled natuke n6utu n2oga, siis et tule minu taksoga v6i tule siia hotelli jne. Tundus kahtlane. L2ksin ikka yhe leti juurde kus kirjas, et tegeleb majutusega. 4850 bahti eest saan 3 88d ja public taksoga (v2idetavalt usaldusv22rseim ja odavam) saan ma kohale. Aadress n2pus ja hotellitsekk ka astusin v2lja, kus soe ja niiske 6hke lahvatas n2kku. M6nna. Kylmast Eestis tulles ikka p2ris m6nus. V6tsin end j2rjekorda sildi juurde public taxi ja saingi taksole. N2itasin aadressi ja nii ma vurasin l2bi pimeda Bangkoki oma 88maja poole. Tuledes s2ravate pilvel6hkujatega koos madalad ja suht r22mas majad. Kesklinna j6udes n2gin ka neid kuulsaid tuk-tuke. Hotelli j6udes kohe pakikandjad haarasid mu kotid ja taksojuht kyis 500 bahti. Mulle 8eldi, et kuskil 350 l2heb ja taksomeeter n2itas ka 245, kuna kaks teemaksu ka oli kumbki 50, siis jah 350 olekski 6ige. Reegel ongi, et tuleb kaubelda. Sain siiski 500 bahtist 100 tagasi. Vahet pole. Peaasi, et kohe varsti saan dussi alla ja magama. Hotell tundub t6esti kena ja tuba ka ok. Konditsioneer ka ja telekas.Ostan veel 200 bahti eest 12h netti, et ma saaks ikka kogu aeg kontrollida kas viisa on juba olemas. Kell on 23 Bangkokis kui uni saabki must v6itu.

1 comment:

Liis said...

Tead, tule ikka seia tagasi. Pole mingit viisat vaja. Saun ja hanges käimine on kah tasuta :o)