Sunday, September 26, 2010

Eile hakkasin dušširuumi koristama. Surnud prussakas välja :D Mõtlesin, et kraabin lahtise värvi maha, aga 2 h oli juba pool seina värvist lage. Enam oma vaba aega sellele ei raiska. Läksin ülemuse jutule, et ma saaks seinad järgmine nädal üle värvida ja ta oligi nõus. Nimelt oli ta nädalavahetusel tööl. Otsis mulle juba pintsli ja värvipoti valmis. Otsisin endale tööd :D Lisaks sain veel nö stardipaki, kus siis 50+ päiksekaitsega kübara :), nahkkindad, päikseprillid, päiksekreem, turvavest ja tolmumaskid. Ei tea, mis ma nende anti-sun varustusega peale hakkan, nimelt peaks ma öövahetuses töötama :D Moppasin klooriveega põrandad puhtaks ja oligi päev õhtus.
Pesupäev. Et puhas pesu mustaks ei saaks, tegin nö tühjapesu pulbri ja klooriga pesumasinale, mis oli tolmu alla kattunud. Pärast sain enda pesud kah puhtaks.
Päeval oli palav, toas oli juba 30 kraadi, väljas arvatavasti rohkem. Võtsin natuke päikest, mille peale ülemus ütles, et ole ettevaatlik, siin nahavähi oht suur. Thank u but I dont like to be white as a chicken :D
Kuna mu arvuti viimasel ajal käitub kahtlaselt, kopeerisin oma pildid kõik välisele kõvakettale ja sealt nüüd peaks üldse dvdle panema, aga ohh, see võtab ju nii palju aega. Kas kellelgi ona paremaid ideid? Kuni mu arvuti kopimisega tegeles, vaatasin telekat, mis on muidugi imepisike ja pilt on väga särune. Kolmest antennijuhtmest andis üks enam vähem pildi, aga jah, rohkem ei viitsi siil udus vaadata. Teine telekas on vana, hästi suur, puitümbrisega General Motors :) Kanaleid saab keerata kahest nupust VHF ja UHF plõks plõks ja hääl käib ka küljelt-küljele nupust. Aga jah, sel tv-l ei saanud ma mingit enam vähem vaadatavat pilti ette. Parem istun netis ja kirjutan teile :)

No comments: