Wednesday, September 29, 2010

Kaalumaja koolitus

Hommikul kimasin Narrabrisse 9ks, et saada viimane koolitus kaalumaja ametniku kohale. Otsisin jupi aega Golf Clubi, 5 min enne 9ks leidsin :) Juttu oli palju ja ikka jube suur andmebaas, misseda kaadervärki koos hoiab. Graincorpil on 300 viljasalve, lisaks on veel tütarfirmad Kanadas ja eksportriike ca 11. Midagi ei tohi sassi ajada, soovitavalt, sest näiteks 50T vilja on väärt ca $20000. Kerrie, kes hakakb minuga samas viljasalves töötama, lohutas, et tegelikkuses see pole nii keeruline. Oleks tahtnud öelda, et see on kindlasti veelgi keerulisem :D
Kui on probleem ja sa ei või rekkal lasta lahkuda, siis rekkajuht võib kurjask saada ja vanduma hakata. Mul on hea vabandus olemas, "Sorry, I cant understand you." :) Igatahes, kui suurem jama, siis kutsu boss või siis vahetuse ülemvanem, nemad teavad lahendusi :D Lõpuks oli ka väike testküsimustik. 50st 2 viga :D.
Kella viie paiku saabusin tagasi. Külastasin Marki, kes oli tellinud poest saia, kõrvitsat ja porgandeid :D Tegin talle home delivery ja vaatasin ka üle Matti ja Sandra kärutelgi või kuidas seda nimetada ingl k camper trailer. Päris lahe asi ja väga ruumikas, maksis $4700. Tegime paar õlle ja sõime õhtust koos ja nad pakkusid vist kõik meestuttavad mulle välja, et ma ikka Austraaliasse saaks jääda :D Backpacker wants a husband! Ma ütlesin, et enne helista oma emale, kes töötab Sydney haiglas ja neil pidi raskusi olema saada laboritehnikuid või siis tädile kes töötab Lenoox Headsi haiglas. Kui ma sinna ei saa, siis vaatame ka haaran õlekõrrest või mitte :D
Kuna mu arvuti on otsi andmas, pean plaani, kuidas ja kuhu ma oma nunnu parandusse saadan ja mis ma vahepeal teen. MA VAJAN RÜPPERAALI HULLUPÖÖRA!
Et kui ma teile enam ei kirjuta, siis teate, et olen maal telefonilevita ja internetita :D

No comments: