Thursday, March 15, 2012

blond hetk

Täna käisin oma Fordikesega õlivahetuses-$150. Mehaanik tuli ja teatas mulle veel "rõõmsa uudise", et piduriklotsid ja -kettad on kulunud. Hinnapakkumine 423 daala. Eks ma pean selle kulutuse tegema, sest muidu ei saa ma ülevaatust, aga seda on vaja, et autot müüa. Krt, mu auto on vaid väärt ca 2000 daala. Mis seal siis ikka. Põrutsin Moresse tagasi, et Laurel, memm, kelle juures ma peatun, üles korjata. 20 km enne Moreed hakkas auto turtsuma ja pöörded läksid alla ning pidin tõmbama tee äärde. Eks mul oli viga ka kohe teada, kuigi ei tahtnud seda hästi uskuda. Nimelt, arvasin ma, et mul on piisavalt bensu, et Moreesse tagasi jõuda, aga tundub, et auto on janusemaks muutunud. Minu õnn, et ma oli Gurleyst vaid ca 5 km kaugusel. Kõne Davole, kes on Gurley Graincorpi manager, ja abi oli kohe tulemas. Olin oma pool tundi oodanud, üks auto isegi peatus, et aidata. Aga tänasin neid viisakalt ja lasin neil minna, kuna Davo kohe ka tuli telefon näpus. Russell (65), kes mind ääretult imetleb, tegi mulle peapesu. "Oleks võinud ikka tere tulla öelda, ei ole ikka ilus mööda sõita sisse põikamata." No ma ütlesin, mul oli veidi kiire. Eks ma siis homme viin Davole õlut, kuigi ta ütles, et Graincorpi kohus on häid töötajaid aidata. Kuigi jah, ma enam pole nende palgal. Russell tahtiski mind kohe tööle panna pühapäeval, kui ma teda vaatamas käisin. Sorry, I´m just a tourist.
Postimajas nägin veel üht endist töökaaslast. Palusin, et kas oleks võimalik, et mu postkasti, mis on tilluke, ei pandaks reklaame. Ma isegi oma lepingusse märkisin, No ads! Peale 5 kuud oli mu postkast pungil Woolsworthsi ja Colesi pahna, mille vahelt pudenes paar kirja.

Sellise mõnusa sooja ilmaga on hea minna ujulasse, kus ma olengi viimased 3 päeva käinud. Ja oh üllatust, järgmine endine töökaaslane. Hästi nummi noormees Jack. Maksin pileti eest kui Moree resident :P, mis on 2 daala odavam. Peale tervitusjuttu asutasin end ujuma, aga Laurel helistas ja pidin ta minema koju tooma. Hea, et Jack oli kassas, sain oma raha tagasi.
Hiljem muidugi tegin ikka oma 10 ringi ära ja oligi päev õhtas.
Õhtusöögiks tegin jällegi steik seente ja sibulaga ja kõrvale värske salat. Mul tuleb steigi küpsetamine juba täitsa hästi välja :)

No comments: