Tuesday, March 20, 2012

Pubielu

Kus kõik joogid on? Appi, ma andsin valesti raha tagasi. Alles ma valasin talle klaas õlle ja juba soovib uut saada. Veel rohkem inimesi leti ääres teenindamist ootamas. Paanika... Uhh, see oli kõigest uni. Milline kergendus.
Julie ja Glenn on seda pubi pidanud vaid 8 aastat. Enne seda oli neil väike graveerimisteenust pakkuv ettevõte ja päris noorena pidid Glenni töö tõttu väga aplju mööda Austraaliat rändama. Aasta siin ja aasta seal. Glenni unistus oli juba noorena olla pubi omanik ja nüüd 50-sena on see tal õnnestunud. Noorena trippisid nad ise ka ringi euroopas ja on käinud ka Egiptuses ja plaan on muidugi veel reisida. Eks sellepärast nad mõistavadki ehk mind paremini.
Tegin ka väikse tiiru sellele külakeskusele peale täna-GrainCorpi viljasalv,mida ma ka külastasin; postkontor ja pood samas majas, mille boss on Mack; telefoniputka; algkool ja kultuurimaja ning loomulikul pubi-motell.
Pärastlõunal sain oma esimesed 2h tööd. Kui oli vaid üks tellimus, siis ok. Aga kui sulle laotakse ette nimikiri, mhmm, mis see esimene asi oligi :D Täna oli ka tavalisest rohkem inimesi, kuna oli
Odav Teisipäev ehk steik vaid 8 audi eest. Muidu $17. Poole seitsmest võisin ise endale õlle valada ja kolida teisele poole letti.
Hiljem tutvusin ka Raini ülemusega Stevega, kes oli juba minust teadlik, kuna ma eile küsisin nende superviser Davidilt, kas mulle oleks mingit tööd. Neljapäeval lähengi ta maja koristama, mingi 2h töö, aga kui ta rahul, siis ehk saan miskit ka farmis teha. Tundub hästi tõsine mees olevat ja konkreetne.

Kes tööd tahab teha, see leiab alati!

No comments: