Thursday, March 22, 2012

Kliinerleidi

Raini ja Henri ülemus pakkus mulle, et kas ma tahaks ehk ta maja koristada. Mingi 2h töö. Miks ka mitte. Jõudsime kella poole kaheksaks tema juurde. Stepheni talu asub kesk puuvilljapõlde. Päris ilus. Näitas mulle asjad kätte ja vaatasin, et ohh polegi väga hull, aga kui asi särkide triikimiseni jõudis, oli juba 2,5h möödas. :S Triikisin ikkagi ära, uhh. Triikraud ei ole minu sõber. Lõunaks sain asjadega ühele poole. Jõudsin Raini ja Henriga paar sõna juttu rääkida, kui boss oligi tagasi. Sain ikka viimasel minutil valmis. 50 audi ja lõuna :)

Mulle tundub, et inimesed sihilikult lõpetavad oma joogid samaaegselt ja nõuvad leti ääres uut juurde. Hea on see, et ma juba tean osade püsikundede joogieelistust ja kui klaas tühi, täidan juba uue. Niikaua kuni nende raha on letil, niikaua nad joovad :) Õlle valamise kunst on ka juba selge- "The head is just right." Kell 10 sai minu tööpäev läbi ja kolisin teisele poole letti. Töötajale on üks tasuta jook. Proovisin õlu väikse limonaadiga. Meenutab võib olla ehk Saku delighti vms. Kohe kaasati mind ka piljardimängu, ma vist sain teha mängu jooksul kaks lööki, ülejäänud tegi mu mängukaaslane ja vastastiim. Pubi pandi kinni ja edasi läksime viiekesi uusmeremaalse Pauli juurde, mõned joogid seal ja hommikul kell 4 sain tagasi hotelli.

No comments: