Friday, March 30, 2012

Weetwood races



Kolmapäev oli meil pubis piljarditurniir. Üks vanem härra võitis, kuna nooremad panustasid rohkem joomisele kui piljardimängule.



Neljapäev algas mul jälle koristamisega Stepheni juures. Õnneks seekord ei pidanud triikima ja mul oli ilgelt kiire ka. Pidin poisid peale korjama, et hobuste võiduajamisele minna. Rallisin pubisse tagasi, et end üles lüüa. Minu meelrhärmiks parandati omanike dušši ning see tähendas vett niipea ei saa. Samuti ei läinud mulle mu kleit selga. Raisk. Olin juba helistamas, et otsige endale uuskaine autijuht, aga Julie päästis mu. Tal leidus kleit, mis mulle kenasti istus. Races on siin suurüritus. Teksad ei tule kõne allagi. 45 min hilinemisega olin Pauli juures ning kolm õllet rüüpavat noormeest varsti mu Fordis. ipodis mängis The Nosebleed Section ja Paul otsustas akna alla keerata ja nö ühele cabriloetile ära teha. Ma ei ole selles autos. Oelks mingi vägev masin siis, aga noh Fordiga. Not very impressive. Võiduajamisel on naised end über kleitidesse ja kübaratesse riietunud ja mehed ülikondades. Suht koomiline on vaadata tibisid tikkkontasedel muru sisse vajumas. Leidus ka stiilseid, rohekm kui Narrabri Racesel, kus me eelmine aasta käisime. Kurb tõsiasi on see, et õhtu lõppedes on noored tüdrukud end maani täis joonud ja magavad kuskil põõsa alla jalad laiali ja kleit üle pea.



Raiskasin 20 daala panustamise peale, kihlveod pole ikka minu rida. Peale võiduajamisi mängis hea bänd, kuulasime ikka lõpuni, mis sest et väljas oli suht jahe.



Kella 21ks saime juba Brooksteadi tagasi. Tee peal viskas Paul tee ääres müügil olevat Hondat burksiga. Ma ei teagi, mis diil sellega oli.






Reede hommikuks oligi mul nina kinni ja kurk haige. Esimest korda, kui ma Austraalias Not happy. Õhtul pidin veel töötama, tegin ühe viinashoti. Peale selle Paula peab mu peale vimma, kuna ma olen tast ilusam ja kohalikud noormehed pööravad mulle rohkem tähelepanu kui talle. Suht koomiline, kuidas 38 aastane naisterahvas püüab rajal maha saada 22 aastast :D Lõbus see kohalik külaelu. Uued nimed, mis ma suutsin meelde jätta on Ben, Dan, Alan ja Bear.



No comments: