Monday, March 19, 2012

Brookstead

Täna liikusin ma edasi Toowoombasse, et osa oma kola Cash Converteris rahaks teha. MP3 transmitteri eest sain vaid 5 daala (poes oli 55), analüütiline kaal, mille ma GrainCorpist sain $10. Kolmjalga ja kaalu ma ära ei müünud. Pigem annan Vinnisesse, sest nad ei hinda asju müümisel üle ja nende raha läheb heategevuseks. Printeri eest oleks nad ka 5 vaid andnud, kuna need ei pidava müüma hästi. Muidugi ei müü, kui te ise panete hinnaks 205 daala.

Teadsin, et üks mu tuttav on Toowoomba lähedal Brooksteadis. Kuna ma olin juba inimesi üle kaemas, siis 55 km, küll natuke mu marsuudist välja, ei tapa mind. Saatsin sõnumi, aga vastust ei miskit. Plaanisin juba, et kuhu puhkealale enda paigutada, aga selle 55 km peale polnudki ühtegi. Jõudsingi linna (aussidel ei eksisteeri küla mõistet) ja parkisin end GrainCorpi saidile. Teada värk juba, et siin keegi kobisema küll ei tule ja kui tulebki, siis näitan oma töövesti :) Igas endast lugupidavas linnas või siis minu mõistes külas, on kindalsti pubi. Seadsingi end sinna. Pigem tegelt vetsuhäda pärast, aga noh viisakas on ikka osta ka miskit ja siis vetsu kasutada. Pubi oli väike. Leti ääres kaks vanemat härrat ka õlle libistamas ja selline tüsedam kõrtsmik. Võtsin minagi ühe poti ja vaatasin telekat. Baarman Glen jätkas vestlust kohalikega, aga kui ta mainis, et ühed eesti poisid peatuvad ta cabinis, siis oli minulgi sõna sekka öelda. Tuli välja, et nemad need eestlased olidki, keda ma otsinud- Rain ja Henri. Suur oli Henri üllatus, kui ma toa uksest sisse astusin ja eesti keeles teda tervitasin. Mingi hetk tuli ka Rain töölt koju, kes mind kohe ära ei tundnud. Ma läksin pubisse tagasi kuniks Rain saab end kasitud ja valmis mõned õlled tegema. Samal ajal puhusin juttu kohalikega ja küsimuse peale, kas ma ka otsin tööd. "Tasu vaid sularahas". Minu üllatuseks ta ütles, et otsibki ühte lisatöötajat. Ja juba samal õhtul valasin õlut kohalikele ja mul oma tuba. Palk on muidugi 15 aud/h ja kuskil 30-35h nädalas. Mingi hetk juba ütles et 250 nädalas, lisaks tasuta elamine ja söök. Homme vaatame, kuidas kokku lepime täpsemalt. Teen seda rohkem kogemuse pärast. Sõber Rain sai ka kohalikega otsa peale ja tegi nii mõnedki korrad silmad ette oma piljardimängu oskustega. Viimase mängu aga tegid kaks kohalikku Andy ja James omavael kihlveo peale. 100 daala panus. Pinget oli õhus. Päris mitu õlle ja rummikoksi joonud James võitis. Nii ta siis oma maha joodud raha tagasi teenibki :D

Elagu eestlased!

No comments: