Wednesday, February 8, 2012

Kuala Lumpur

Lend l2ks kiirelt, vaid 3h. J2rgmise lennuni on mul aega 9h, siis otsustan end kuskile kerra keerata. Enne kontrollin, kust minu lend l2heb, et siis teab, kuhu suund v6tta. Leidsingi vaiksema nurgakese, kus juba paar tyypi olid end siruli visanud. 88sel ongi lennujaamad kuidagi vaiksemad ja v2hem rahvast. Hea, et ma sarongi kaasa v6tsin, hea tekiks kasutada. S2tin koti padjaks ja yritan kuidagi uinuda. Saan v6ib olla ca tunnikese tukkuda, kui kamp asiaate (koreakad vist) oma vadinaga yles ajavad. Aga leiavad nemadki oma nurgakese ja vaikus saabub taas. Ei l2he kaua, kui tuleb ca 50 indialast. Turueided, ma ytlen. Vait ka ei j22. Otsustan end kokku pakkida ja liigun oma v2rava juurde. Sinna viib mind Airtrain. Yhendus terminalide vahel. Lahe. Siin ongi rahulikum ja otsin j2lle, kus saaks s6ba silmale lasta. Magamistoolid on h6ivatud ja keegi norskab ka hirmsasti. Otsin edasi. M2rkan hoopis kahte arvutit ja silti Free WIFI. Jeeiiiiii!!! Enda l2pakas sai mul juba tyhjaks ja ma ei saa aru, miks peab igas riigis olema erinev stepsel. Kui oma l2pakaga sai vaba v6rku vaid 3h jagu, sisi tundub, et nendes yldkasutatavates pole aeg piiratud.

No comments: