Friday, February 10, 2012

Tagasi Austraalias

Lendamisest juba suht villand. Turbulents ja söögilõhnad ajasid sydame iiveldama. Lennukitoit paistis küll hea (nuudlid ja kana), aga ma sõin vaid shokolaadi ära. Pardateenindus oli väga vinks-vonks, stujardessid pakkusid juua kogu aeg ja lõpuks anti ka mahlajäätis.

Uskumatu, lõpuks olingi Austraalias. Meeletu saba oli passikontrollis. Seisin seal oma tund aega. Ametnik vaatas mu passi ja ütles, et te peate pöörduma immigratsiooni laua juurde. No mida nüüd! Mul on ju Austraalia turistikas ja trahvid ka kõik makstud. Tädi võttis passi, küsis, millal ma riigist läksin ja mis ma plaanin teha ja kui kaua olla. Ütlesin sama jutu, mis juba e-mailis. Jooksis mu passiga minema ja siis tuli tagasi ja ütles "Have a nice stay!".
Pagas käes ja nüüd veel tollist läbi. Kuna mul oli Taist ostetud merikarp ja puust elevandike, siis natuke kartsin ka, aga noh, kui peab ära viskama, mis siis ikka. Asi läks libedalt, kuna ma kohe ütlesin, et mul on alkot ja puitu ja suitsu ja värki ja tegin endale ka ettenägelikult nimekirja, mis mul on. Austraalia on karm, kui midagi jätad deklareerimata, siis võivad sulle kohe 250 daala trahvi teha. Kõik oli ok ja röntgenistki ei pidanud läbi minema.
Hea oli tagasi olla. A ja M tulid mulle vastu ja tegime plaani, kuhu ööseks minna. Kell oli juba pärastlõuna. Õhtuks saabuvad ka K ja L Balilt. Moree kamp jälle koos.
Hakkasime öömaja otsima. Valisime GPSist mingi taverni ja selgus, et tavernid pakkusid vaid vanadel aegadel majutust. Nüüd saad vaid saad alkot ja süüa. Armadale kohalikud andsid meile suuna kätte teise motelli. No vacancy. Motellist öeldigi, et sul pole lootuski, sest ümberkaudu eriti rohkem majutuskohti pole ja need mõnedki on ilmselt täis, sest ta olevat hommikust saati inimesi nendesse suunanud. Uskumatu, kõik motellid-hotellid oli täis.Tegin nalja, et täna magan siis puu all. Kell oli juba palju. Ootasime L ja K ära ning läksimegi puhkealale. Pudel rummi ja juttu jätkus kauemaks. Vahepal ajasin deemoneid välja ja öö mööduski puu all magades. Padjaks oli 3 L veepudel, külje all koormakile ja tekiks magamiskott, millesse ma hommikupoole ikka pugesin, kuna jahedaks tõmbas. Väljas oli ca 20 kraadi.

No comments: