Tuesday, February 7, 2012

Viimane õhtu

Jee, viisa olemas. Hakkasin ruttu lennupileteid otsima. Samaks päevaks, et säästa öö hotellis, olid ikka piletid kallid. Järgmise päeva õhtuks 12495 bahti eest sain pileti läbi Kuala Lumpuri Perthi. Loodetavasti näen ma seal veel korra oma Austraalia eestlasi, kellega ma Morees ja Bellatas elamist jagasin. Minuni olid ka jõudnud uudised, et Morees olid suures üleujutused. Uudis jõudis isegi Postimehesse. Helistasin Herbile, et uurida, kuidas olukord on. No neil Gravesendis pidi ok olema, aga linnajao kohta, kus minu Fordike mind ootab, selle kohta tal polnud infot. Tüüpi, kelle juures mu auto on, ei ole ma ka kätte saanud. Nii et võib olla mul polegi autot Aussi jõudes. Kui viperused pihta hakkavad siis ikka täielikult. Raisk. Ikkagi viimane õhtu Bangkokis ja tervis ka enam vähem ok, siis hotelli lähedal asub River City. Tee oli tuttav, kuna kruiis toimus ka sealt. Algul mõtlesin, et müüakse niisama kiltse kaltse jälle. Hoopis Bangkoki Antiigi Galerii. Põnevaid kujusid, maske ja vidinaid, mis mulle meeldivad. Aga esiteks puust asju ei tohi Austraaliasse viia ja teiseks oleks ikka väga tülikas mingi maskiga ringi reisida. Muidugi oli võimalik siit osta endale maale ja krokodillinahast käekotte, saapaid jms ja 24h tehakse tai siidist kleit valmis. Üldiselt, mulle see koht meeldis. Selline stiilne ja põnev. Tai on ka kuulus oma juveeli- ja ehteäride poolest. Külg-külje kõrval on poed, mis tegelevad hõbe- ja kuldehete hulgimüügiga, lisaks veel suur kuuekordne keskus. Soovisin endale draakoni sümboolikaga sõrmust või amuletti, aga nagu ikka, seda, mida sa tahad, pole. Ühes poes peaaegu, et oli miskit, hõbesõrmus ca 7 dollarit, aga ikkagi polnud selline vägev. Kohvrid pakitud ja hommikul võib sisse magada.

No comments: