Wednesday, October 13, 2010

2.päev

Hommikul vetsu minnes ootas mind õue peal kena lauake nelja sahtliga. Cati sõnul oli DooDaal olnud nädalavahtusel garage sale ehk paned kõik asjad, mida sa enam ei vaja oma õue peal müüki ja asjast huvitatud saavad endale soodsalt nii mõndagi kasvõi auto. Hästi populaarne siinmail. Tundub, et kirjutuslaud ei läinud müügiks minu õnneks, sestnüüd mul kena valge lauake, millel on ülimugav teile kirjutada.
Eelmisel õhtul tulid jutuks minu kokaoskused, siis täna pidin neid natuke tõestama :D Tegin kaneeli- ja juustu-küüslaugurulle. Kuna minu köögis on praeahi väga vilets, läksin Cati majakesse. Seal vähe etem :D Ta oli ka kenasti selle ära puhastanud. Esimene ports kaneelirulle kõrbesid ära veits, kuna olin teises majaksese Sandra ja Catiga jutustamas, kui oli juba tunda tugevat kaneelilõhna, siis vaadates kella "Appi!". Järgmise plaaditäie küpsemise ajal istusin kenasti kohal ja tulidki kenad kohevad saiakesed. Sõna otseses mõttes kuum kaup :D
Õhtul vaatasime filmi Wolverine.

1 comment:

söör said...

Nämm, me siin otsime kaneelirulle tikutulega taga, seni edutult. Ise kah muidugi ei tee :P