Thursday, October 7, 2010

Kaalumaja treeningpäev

8ks jõudsin Moreesse. Kuna oli väga väga vaikne päev, sai niisama mulisetud ja kohvi joodud. Lethia püüdis küll näidata natuke kaalumajaprogrammi, aga seda kõike ma nägin juba ka koolitusel. Paar rekkat sain ikka süsteemi panna, polnud väga keeruline. Kella 11 paiku jalutasin sample standi, et Kayga juttu puhuda. Kui ma olin poolel teel, tuli ta mulle vastu :D Hea kokkusattumus. Igatahes ma läksin teda SSi ootama ja küsisin Mattilt ja Sandralt, kuidas neil hommik möödunud on. Vaikne. Kay tuligi tagasi teatega, et me võime kell 12 koju minna. Kay koolitas meid veel natuke umbrohuseemnete ja kikerherne määramise osas. Küsisin, kas nad ka vaatasid DVDd, kahjuks nende mängija ei toetanud seda regiooni, kuigi Sandra oma toetas. Imelik. Õhtul pidi poeg külla tulema, võib olla tema saab tööle. Nende jaoks on see Laulev revolutsioon väga põnev vaadata.
Linnas käisn kaltsukatuuril, et kardinaid saada, aga ei miskit. Kingituseks sain hoopis paari musti peokindaid ja teisest poest 5 dollariga suure mängukänguru :D

No comments: