Sunday, October 17, 2010

6.päev

Magasin tavapäraselt kümneni. Hommikusöögiks roheline tee ja TimTam küpsised. Homme alustan oma puhastudieeti uuesti, sest eelnevad päevad on kõik aia taha läinud ses suhtes.
Avastasin ETV portaali enda jaoks ja vahtisin mitu tundi ETV huumori kulda :D Väljas oli suht jahe, aga ajasin end ikka jooksma. Täna mul koera kaaslaseks polnud, tundub et leidis kodu üles. Tund aega jooksu väsitas päris ära, sõin natuke ja mõtlesin, et tukastan veidi. Kella seitsme paiku tulid Matt ja Sandra tagasi, samuti Dale. Ma kuulsin vaid läbi ukse, ei tahtnud padjanäoga tervitama minna. Ta tõi mulle põllulilli :D, kuna ma üks päev viisin teise onni metsikuid päevalilli. Sandra kinkis mulle kivipuzzle. Armas temast. Russel oli ka päeval siin ja nad rääkisid talle, kui hirmunud ma olin reede öösel. Russelli sõnul on need hairy menid täitsa olemas. Eelmine aasta oli neid nähtud ja nad pididki just vihmaga välja ilmuma leidmaks ajutist kuivemat asupaika. Suur lohutus küll. Pean mingi enesekaitsevahendi tuppa muretsema, tõsiselt.

No comments: