Tuesday, October 19, 2010

NextG


Hommikul läksime Sandraga nattasid kontrollima. Saime ühe päris suure yabbie ja paar väiksemat, aga need viskasime tagasi. Tuunakalakonservi oli veel päris palju alles, siis viskasime natad tagasi.
Kuna tööd polnud, läksin linna asjatama.
Postimajas sain passipilte teha, kas pole huvitav. Eestis ei tuleks selle pealegi, et postkontor seesugusst teenust osutab. Sain nelja pildi asemel kaksteist, kuna kaks esimest varianti ei sobinud standardiga :D. Maksumus 14.95.
Elektroonikapood Harvey Norman on juba nagu kodupood. Seekord soetasin endale uue telefoni. Bellatas on mul täielik 2G leviauk, et kõnesid teha, peaks ma viljapunkri otsa ronima :D Nokia 6120 oli mu valik. Ei mdagi uhket, hind ja kvaliteet kenasti paigas.
Saate mulle nüüd helistada, sest Telstra Next G (3G) levib igal pool ja mu uus sõbrake tunneb ka selle ära.
Coles (Selver) on huvitav süsteem. Soovisin osta soodushinnaga Basa (mingi ahven) fileed, aga kõik oli juba otsas. Külmaleti teenindaja ütles, et mine võta klienditeeninduspunktist raincheck ja sellega sa saad kuu aja jooksul osta sama soodushinnaga nii palju kui sa märkida lased. Põnev. Saingi lipiku, kus peale märgitud soodustoode ja hind ning palju ma tahan. Tore.
Kay juurest põikasin ka läbi ja leppisime kokku, et laupäeval külastan neid.
kohe peale kojujõudmist läksime jällegi nattasid kontrollima. Saagiks kaheksa korralikku vähki ja paar krevetti. Murdsime sõrad katki, sest nad hakkasid ämbris üksteist näpsama. Julm.

Yesterday the feather fell next to the wether whos leather is smoother than the leather on the bull and the short horse.

Igakord kui ma ütlen sõna like vales kohas, pean loovutama 20 senti :D

No comments: