Saturday, October 2, 2010

Eile ostin uue väikse notebooki omale $300+$50 lisa kaks aastat garantiid. Hind oli 325, aga teades juba, et hinda saab alla tingida, siis tüüp tegi 300 :) Eestis küll ma ei kaubelnud poes hinna üle, aga siin juba nipid selged :D
Matt ja Sandra tegid õhtusöögiks kana-seenekaste pastaga. See oli hea. Nüüd pean ma midagi neile tegema. Mu firmakas on tuunakalapasta või siis valge šokolaadikook.
Täna oli laisklemise päev. Kahe asja eest võn pai teha endale. Lõpetasin dušširuumi ja helistasin Delli Austraalia esindusse. Et oma arvuti garantiikorras korda teha, pean garantii siia üle kandma, saan uue service tag numbri ja siis peaks tehnik kohale tulema tasuta, aga seda peab veel üle kontrollima, sest kui see tasuta ei ole, siis ma maksaks hingehinda. Ega ma seda enne tee, kui on kindel, kas ma saan siia pikemaks jääda või ei. Samas ka tahaks arvutile upgrade, nii et ma ei peaks juurde maksma :D Eestisse pole ka mõtet saata, kuna see läheks mulle maksma ca $120 ja tagasi saatmine sama palju. Väike notebook kulub ka ära, hea kaasa võtta igale poole.
Täna saabusid ka Catlyn ja Andrew, nad töötasin ka eelmine hooaeg. Tore paar. Päeva teinepool mööduski siidrit libistades ja niisama mulli ajamisega.
Homme saan pesta ilusas puhtas valges dušširuumis. Minu esimene remondikatsetus :D

No comments: