Monday, October 25, 2010

Õppida! Õppida! Õppida!

Juba reedel pean ma Brisbanes eksamil olema. Suuline osa nimelt reedel ja kirjalik osa laupäeval. Täna vahelduva eduga õppisin kirju kirjutama ja harjutasin kuulamisosa. Olin tubli ja täitsin ammu antud lubaduse. Tegin oma sõbrale maksutagastuse ära. Ma siin tegelikult juba nii käpp, et viiel ära teinud ja paari aidanud. Kõik on kenasti tagasi saanud. Enda oma veel pole ära teinud :D Summiti Backpackeris aitasin üht kunstniku hingega saksa noormeest. Küsisin, kas oled juba ära teinud. "Ei mina ei viitsi sellega tgeleda, ma ei hooli. Summa nagunii võib olla vaid paarsada daala. Ma pole seda kunagi oma elus teinud." Kui ta ütles, et ta on töötanud seitse kuud, siis minu arvutuste kohaselt arvatav tagastatav tulumaks oli küll suurem kui mõni dollar. Veensin teda asjaga tegelema, aitasin tal e-taxis andmed ära täita ja refund tuli 2800 dollarit. Danijel oli üliõnnelik selle üle. "Nagu lotovõit!" Vastutasuks pidi nüüd mu isiklikuks juuksuriks hakkama, tasuta.
Täna helistasin ka lihatööstusse viisasjus. Homme uuesti, kuna inimene, kes viisadega seal tegeleb, polnud kohal. Dale andis mulle ka ühe proua numbri, kellel kontaktid laboritega. Täna ta ei võtnud vastu, homme proovin uuesti. Eelistaks laborit muidugi. Kondistaja ja nülgija amet poleks just unistuste töö. Tuleb meelde lugu, mida Matt rääkis. Üks naisterahvas, kes ka seal töötas oli väga julm. Ta sai teada, et ta mees petab teda. Karistuseks nülgis ta elusalt ja pani naha riidepuule.


Tõeliselt hea abielu või inimsuhe annab mõlemale vabaduse areneda ja õppida - käia omaenda rada. Näidake alati üles lugupidamist ja õrnust üksteise vastu. Mõistmine on samuti tore, kuid on päevi, mil me ei mõista isegi ennast.

3 comments:

söör said...

No ma räägin, et võid seal backpackerite nõustamisbüroo avada :o)

Mis huvitavaid lugusid sa seal kuuled muudkui – kõigepealt karvased mehed ja nüüd nülitud mehed. Keegi vahib filme ja jutustab sulle ümber?

elegaNs said...

http://www.australian-news.com.au/female_killers/Katherine_Knight.htm

No praeguse seisuga avan selle Eestis.

söör said...

Ehk siiski läheb õnneks :o)