Thursday, October 7, 2010

Teisipäeval külastasin meie postimaja. Hästi lai lett ja selle taga teenindajaks hästi vana proua. Tundus, et ta elab postimajas, kuna kui sisse astusin, siis tagaruumi oli näha, kust ta diivanilt tõusis ja oli kuulda tv häält. Kamin ja muud nö kodused asjad olid sisustuses, mida tavaliselt ei näe ametiruumides. Läks ikka tükk aega, enne kui saime mu viis pakki ära sildistatud jne. Arvuti ei olnud memme sõber. Mul on nüüd postkast ka siin. Kui tahate kirjutada mulle vms, siis aadress on PO Box 59 Bellata 2397 NSW Australia. Novembri lõpuni kehtib.Tsekkasin ka politseimaja üle, see kohe postimaja kõrval. Üle tee on väike park, kus siis teelised saavad puhata ja jalga sirutada. Edasi jalutades jõudsin ka autovaruosade poe juurde ja samas on ka mehaaniku töökoda. Endisel poel olid veel sildid küljes, aga jah, uksed olid suletud. Teemaja-bensiinijaamast saab ikka saia ja piima osta kui väga vaja, aga jube kallis ikka. Ostin ühe Magnumi pulgajäätise $3.50 ja 2 L piim maksis $4.50. Veel oli müügil igasugu pirukaid ja kiirsööki, aga jah minust neile püsiklienti ei saa. Maja teises otsas oli teine poeke, kus siis müügil esmatarbekaubad, suveniirid ja autotarbed. Rongipeatuses olid kenasti kavad olemas. Kui vaja saan siit rongi peale hüpata ja Sydneysse põrutada. Kuna meestel polnud väga kiire ja päeva lõpp, siis Paul näitas mulle teed punkri otsa. Ei teagi kui kõrge, aga 5 min läksime üles ja väga palav oli ning tolmune. Vaade oli vägev. Küla nagu peo peal. Silmasin ka kirikut, siin ju külakirik väike puumajake. Taamal Golf Club ja karavanpark. Paul veel seletas, et üks elevaator kannab vilja nelja erinevasse punkrisse, igaüks ca 30 000 T mahutuvusega. Poolel teel alla oli uks, mis viis teise viljaaita,kus oli ka hullult palav. Paul teadiski rääkida, et kui vili sees, siis ikka väga tuleohtlik. Vili on isegi süttinud.
Õhtul ajasime kõik lobajuttu ja oligi aeg magama minna.
Kolmapäev oli mul treeninpäev Morees. Ega ma nii väga enam õpetust vajanudki, aga tahtsin Kayd näha, kelle abikaasas Ervinis on 50% eestlase verd :D Rahulik päev oli võrreldes eelmise korraga ja nii saingi vestelda Kayga ja ta abikaasaga, kes ka kohale tuli, kui teada sai, et ma täna tööl. Oli väga oodanud kohtumist minuga. Ta oli ikka väga rahul oma reisuga Eestisse ja et kui odav seal kõik on. Eks ma siis andsin aimu ka meie palkadest, et meie jaoks see ikka ei ole väga odav :D Igatahes on neil nüüd plaan iga 2 aasta tagant Eestisse minna. Ta isegi mõtles, et kui naine ka pensionile jääb, siis võiks seal kohe elada, aga talveperioodil ikka tuleks Austraaliasse :D Olin ka natuke tõlkeabi, kuna tema ca 70-ne aastane onu inglise keelt ei räägi, siis nad suhtlevad eesti keeles tänu Google tõlgile, aga teate ju isegi, et vahel see keerab mõtte hoopis teiseks. Onu saadetud E-mail oli aga tegelikult päris õigesti tõlgitud,mõte ei olnud kaduma läinud. Laenasin neile ka DVD "Laulev revolutsioon", mille üle oli eriti hea meel. Igatahes hästi tore paar ja järgmine nädalavahetus plaanin neile külla minna.
Tööst ka natuke. Vahepeal ma pidin täitma vastuvõtulehte ja siis ma küsisin Kaylt, et mis numbrid ma kirjutama pean, hoopis rekkamees hõikas, et pane oma telefoninumber :D , mida ma ei teinud. Mulle kohe ei meeldi need rekkamehed. Teine 22-aastane Daniel, kellel oma rekka ja see pidi väga suur asi olema, et nii noorelt juba enda oma, aga täiesti hambutu :S Esimest nelja oli näha, aga need ka väga halvas seisus. Siin ikka hambaarsti teenus väga kallis, aga samas selliste palkade juures peaks ikka saama lubada ka ravi. Plomm on kuskil 300-500 daala, aga nädalas ju saavad nad ca 1500 daala. Loomulikult siis on kole kallis juba kui sahtel tühi ja kõik hambad tuleb lasta teha. tundub, et suuhügieen pole siin populaarne.
lõpetasin kell 17:00, käisin veel poes ja kella seitsme paiku olin kodus. Teised juba libistasid õlle ja kell 1 saime magama.
Kuna hilja sai magama, siis hilja ka üles :D Vaatasin Nemot ja päeva teisel poolel käisime vähinattasid tsekkamas, mille Andrew ja Cat eelmine õhtu tiiki lasid.Tuunakalakonserv oli söödaks. Oligi kaks suurt vähki ja kaks väikest, kelle me tagasi vette lasime koos kalakesega. Andrew murdis sõrad katki ja nii nad potti läksidki.Õhtul käis korra veel tsekkamas ja sai ühe veel.
Täna otsustasin siis Mattile ja Sandrale õhtusöögi teha, kuna nad toitsid mind üks teine päev. Kartuli-porgandipuder hakklihakastmega ja salatiks marineeritud punapeet. Neile väga meeldis, nii et võtsid ka lisa :) Homme lähen jälle Moreesse kaalumajaametniku tööd praktiseerima.

No comments: