Saturday, October 30, 2010

IELTS test

Oi kuidas tahaks veel magada, aga peab ärkama ja minema. Vesi oli mu sõber täna. Olin 40 minutit varem kohal. Suuline eksam toimus Mantra hotellis. 20 minutit enne intervjuud kontrolliti passi ja näpujälg skänneeriti profiili juurde, 5x ning tehti passipilt juurde. Kõik asjad pidi hoidu andma, vaid pass võis taskus olla. Seal ma siis ootasin ja mõtlesin, et oleks juba läbi. Hõigati nime, keegi ei tõusnud, vist minu nimi, mille hääldamisega on neil siinmaal probleeme :D Ju siis ma pean minema. Vanem härra oli eksamineerija. Läksime hotellituppa. Laual olid eksamimaterjalid ja diktofon. Viimase patareid tühjad ja pidime liftiga jälle alla minema. Ei saanud ju mind üksi materjalidega jätta. Toas tagasi ja läkski lahti.

"Say your name."

"Erle Koiv"

"Where are you from?"

"Im from Estonia, a little country in Europe."

"What work do you do?"

"I work for GrainCorp. Im a grain sampler, assessing wheat..."

"What work do you do?"

"Im sampling grain as barley, wheat and durum. Sometimes chickpeas."

Selleks ajaks olin ma jummala närvis, sest mõtlesin, et kas ma tõesti ei saa nii lihtsast küsimusest aru, et peab kaks korda küsima. Järgmine teema polnud parem "What was the naughty thing you did when you were a child?" Üks juhtum meenus, aga luuletama pidin ka. Oleks talle tahtnud vastata, et ma mäletan, mis ma eile õhtu tegin, aga lapsepõlv on kauge minevik. "Should people go to the college to get diploma to be a parent?" Hullemaks enam minna ei saa!!! Jahusin midagi, et me lapsevanem kasvatab ikka oma lapsi nii nagu teda on kasvatatud ja kui väga vaja on, siis on olemas ka nõustajad vms. Lõpetuseks rääksime muuseumikülastusest ja saigi see tobedus läbi.

Magasin ülejäänud päeva. Õhtul sain Saksa neiudega kokku ja jooksin ka kokku Pierre Louisiga.
"Kuidas ma end tunnen?"
"Juhtub ka parimatega :D"
Üritasin veel õppida homseks ja kesköö paiku läksin uuesti magama. Telekatoas vahepeal üks iiri poiss alustas juttu, kuna temast oli ikka väga raske aru saada, siis olin ikka väga napisõnaline.



Läksin varakult kohale. Jõudsin 45 minutit varem, tee peal kohtasin ka india neidu, nime ei mäleta. Ta oli juba kolmandat korda eksamil. Ca 140 inimest oli täna eksamit tegemas ja nendest kümme olid valgenahalised, ülejäänud hindud, asiaadid ja araablased. Taskud pidid kõik tühjaks tegema. Huvitav kas suitsiidipomme ka kontrolliti araabidel :D Eksamiruumi sisenemisel tõmbasin näpuga üle sõrmejäljelugeja ja sain koha. Laua nurgal minu pilt ja kandidaadi number ja mu vajalik info. Minu kõrvale istus noormees filipiinidelt. Ütles, et boat people ina oleks palju lihtsam viisat saada kui oskustöölisena. Tema ikka soovib korralik tööinimene olla. Tubli.

Käsutati kõik vait lõpuks ja hakkaski peale. Kuulamise osa oli suht ok, viimane osa oli keerulisem, kuna kolme inimese juttu pidi jälgima ja rääkisid kiirelt. Lugemine tundus kõige lihtsam, aga esseede kirjutamine on mul eluaeg raske olnud. Andsin endast parima ja kolme tunniga oli kõik läbi. Ruttu tagasi hostelisse ja autosse, et randa kimada. Keegi tarkpea oli mind kinni parkinud. Hosteli töötaja teadis, kelle auot see on ja lubas teada anda tollele. Ootasin 10 minutit ja ei miskit. 5 minutit ja ikka ei kedagi. Hosteli tüüp, ütles , et andis teada, aga too asiaat vist ei saanud aru. Nüüd siis lõpuks reageeris ja sain minema. Mulle ikka ei meeldi need suurlinnad.

Surfersis sain kokku Madisega, kes oli haige. Oli suutnud endal ka bodysurfiga roidesse mõra saada ja külmetuse peale kauba. Arsti visiit $65, rohud $32. Arst ütles, et võid alkoholi juua küll, kuigi kirjutas antibiootikumid välja. :S See pole esimene kord siin, kui kuulen, et ravimitega võib alkot juua.

Võtsin toa samas hostelis kahe öö eest $50 kuueses segatoas. Jagasin tuba saksa paariga, poiss oli väga pikk ja noormees Austriast. Hilja õhtul tulid ka asiaadid.

No comments: